piątek, 4 października 2019

Kardiolog. Wizyta z przyszłością.

Wczoraj w urzędzie pracy było beznadziejnie, aż nie mam ochoty pisać nic na ten temat, może tylko to, że zdecydowałem się na pewnego rodzaju powrót (ale o tym za chwilę). 

Pod wieczór byłem u kardiologa, w nowej przychodni, która powstała jakiś czas temu bardzo blisko nas. Pan profesor był naprawdę zainteresowany moim problemem. Wypytał mnie na wszystkie możliwe okoliczności, zrobił EKG, zmierzył ciśnienie. Mam zmienione leki, ciekawe jak to wszystko się poukłada z tym moim pulsem (bo z tym mam największy problem). 

Dziś z kolei wybrałem się do miejsca, gdzie miałem swój pierwszy staż. Przy okazji byłem świadkiem paru niecodziennych spraw. Najpierw w okolicy przystanku widziałem (a właściwie usłyszałem, a potem zobaczyłem) jak dwa samochody zderzają się ze sobą. Nic poważnego się nie stało, jednak policja działała tak długo, że jeszcze była jak wracałem do domu. Jak wychodziłem po oddaniu CV i formularza zgłoszeniowego zobaczyłem grupę ludzi protestujących przeciwko gender. W sumie mają do tego prawo, jednak forma łącząca protest z religijnym kontekstem jakoś mnie odrzuciła. Ostatni szok przeżyłem w przejściu podziemnym, gdy minąłem starszą panią, która wykrzykiwała, że ktoś okradł Polskę, zbliża się koniec świata itp. Normalnie dziwaczny dzień z lekka. 

W samej firmie szybko udało mi się złożyć dokumenty. Miałem jeszcze chwilę, by wpaść do wydziału, gdzie miałem staż. Opowiedziałem krótko co i jak u mnie, potem wróciłem do domu.   

Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Zdrówka życzę i pozytywnych relacji w pracy😀
    Pozdrawiam najserdeczniej na miły weekend 🙋

    OdpowiedzUsuń
  2. To miałeś ciekawy dzień, a to wcale nie 13 -tego...
    Ciekawe, kto protestował przeciwko gender? czyli protestowali przeciwko temu, że facet naczynia umyje lub przewinie dziecko czy przeciwko kobietom kierującym tramwajem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba sobie żartujesz, przecież oni pojęcia zielonego nie mają, co to jest "gender"...
      p.jzns :)

      Usuń
    2. To też prawda, niestety...

      Usuń
  3. Nie da się inaczej protestować przeciw gender niż z podtekstem religijnym, bo tylko religii ta kulturowa płeć przeszkadza. Ta wieszcząca Armagedon babcia musiała być urocza, że też ja nie mam okazji takiej spotkać ;)

    Szkoda, że to najciekawsze, żeś pominął, nawet jeśli było tak źle. Dawno nie zaglądałem do urzędu pracy, i raczej już nie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piotrze, musisz wykazać więcej inicjatywy i zaangażowania przy poszukiwaniu pracy. Urząd niczego Ci nie załatwi. Przeglądaj dokładnie ogłoszenia w prasie. Osoby po kierunku prawa administracyjnego są potrzebne w wielu instytucjach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem takich protestów, ale każdy ma do tego prawo, czy się z tym zgadzam, czy nie.

    Powodzenia z nowymi lekami, mam nadzieję, że pomogą.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. To miałeś dzień. O_O Haczył o groteskę nawet.
    Powodzenia z pracą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piotrze > masz to szczęście, że mieszkasz w stolicy, a tam służba zdrowia na lepszym poziomie. Nas powoli wykańcza system i agonia służby zdrowia.
    Napisałeś; " Pod wieczór byłem u kardiologa, w nowej przychodni, która powstała jakiś czas temu bardzo blisko nas." SZCZĘŚCIARZ.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piotrze
    To dobrze, że nie zaniedbujesz Swojego serca.
    Nie narażaj go na niepotrzebny stres - selekcja bodźców, w sytuacji zaburzeń rytmu, jest wręcz nakazem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry lekarz to skarb, ja cieszę się, że mam cudowną pediatrę dka dziecka ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe, niedaleko mnie też powstała nowa przychodnia, ale kardiologów tam nie ma, niemniej jednak załapałem się na darmowe EKG w ramach promocji, prawie z dnia na dzień, akurat jest mi takie potrzebne na dniach z pewnych powodów...
    przy okazji zaszczepiłem się na grypę, też za darmo, w ramach nowego programu z nową szczepionką, pierwszy raz w życiu zresztą... po prostu lekarka mnie przekonała racjonalną, medyczną argumentacją, detale już pominę... jak na razie macki, ani druga para uszu mi od tego nie urosły, ale Moja jest zaiste zdruzgotana, bo Ona taka trochę "antyszczepionkowa" jest :)
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  11. https://www.siepomaga.pl/zycie-gosi

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli jest taka potrzeba, to ja uważam, że jak najbardziej wizyta w gabinecie kariologa jest potrzebna. Ja ze swojej strony polecam Wam gabinet w tym miejcu Jestem przekonana, że każdy z Was znajdzie tam odpowiednie podejście.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również jestem zdania, że po prostu warto jest się badać nawet profilaktycznie. Dlatego całkiem niedawno miałam okazję odwiedzić kardiologa https://cmp.med.pl/cmp-bialoleka/kardiolog/ na badaniach kontrolnych. Fajnie, że wszystko wyszło w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno warto odwiedzić sprawdzoną poradnie kardiologiczną, masz jakąś w zanadrzu ? Jeżeli nie to wiem że ich ludzie sobie chwalą https://medpolonia.com.pl/ mają sporo pozytywnych opinii w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szukanie dobrego kardiologa czasem graniczy z cudem

    OdpowiedzUsuń