środa, 9 października 2019

Coś się dzieje pozytywnie.

Zakupy udały się połowicznie, tak to jest jak nie zmierzy się pewnych elementów i nie wiadomo czy okap zmieści się pod szafką. Staruszek jutro wróci do sklepu i weźmie towar. 

Za to po południu przeżyłem bardzo fajne emocje. Okazało się, że właściwie bez problemu załapałem się na staż w miejscu, gdzie bardzo podobało mi się na przełomie 2018 i 2019 roku. Zobaczę jak wygląda praca w innym wydziale, podobno roboty masa, jednak jak zaczynać, to może z wysokiego C. 

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Fajnie, ze masz nowy staz, pozbierasz kolejne doswiadczenia.
    No ale zeby szafek nie pomierzyc przed zakupami... :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to, jak dobre wieści🤗
    Powodzenia i samych miłych chwil życzę 😀🌞☕

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymiary szafek, to ja miewam w głowie, wszak większość ma wymiary standardowe, chociaż mebelki robione na zamówienie już nie :)
    okap przeważnie jest w wymiarach pieca kuchennego.
    A nie mówiłam,, ze szczęściarz z Ciebie - znowu Ci się udało ze stażem :) i...bardzo dobrze byleś był zadowolony.

    OdpowiedzUsuń