niedziela, 27 października 2019

Coś na listopad. Czytelniczy plan.

Zacząłem czytać ,,Śmierć w cywilizacji Zachodu" autorstwa Michela Vovelle. Idealnie łączy się z listopadem (teraz to wykombinowałem). Autor próbuje odtworzyć stosunek ludzi Zachodu do śmierci, od średniowiecza do lat 80. XX wieku. Książka jest wielka, ma ponad 700 stron, jednak powoli wszystko się rozkręca w niej. 

Mam zamiar poznać w najbliższym czasie mangę, czyli komiksy z Japonii. Nawet zamówiłem sobie dwa na próbę. W przyszłości mam zamiar iść do specjalistycznego sklepu, by tam zapoznać się z ciekawymi propozycjami wydawniczymi. 

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Ja nie musze czytac ksiazek, zeby naocznie widziec smierc cywilizacji zachodu, wlasnie przezywam to live.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka lektura póki co nie dla mnie!
    Lubię japońskie kino,to animowane także😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Evangelion.
    Ja czytam Wiśniewskiego JL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello
      książka:ciekawa pozycja!
      kultura:Japonia-super!Sztuka nowoczesna:Interesująca od czasów lolitek(w tym i "malowanych"chłopców z gitarami)Warszawa:polecam: shibari!ostrożnie:bondage!
      Wit

      Usuń
    2. Jak na razie mam nadmiar książek do czytania (czytam dwie na zmianę). :) Jednak każdy tytuł na przyszłość zachowam sobie.

      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Oj a jaki ja mam stos do przeczytania,,,,

      Usuń
  4. O ile nie miewasz skłonności do chandry, to czytaj i napisz może kiedyś jakieś ciekawostki po lekturze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam nadzieję, że do jutra znajdę czas by skończyć moją obecną lekturę. 700 stron to baaardzo dużo, ale jak ksiązka jest świetna to czemu nie. Sama pamiętam, jak czytałam ,,grube" książki ale mnie tak wciągnęły, że chwila i już końcowa okładka. Co do mangi to nie wiem nie czytałam tego za wiele. Kiedyś próbowałam ale nie moja bajka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś zetknęłam się z pytaniem- dokąd uciec przed zalewającą nas z Zachodu cywilizacją śmierci? nie znam odpowiedzi; a takich książek po jakie Ty sięgasz, chyba się nie odważę, zwłaszcza jesienią.
    Chandra murowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile pierwszy książkowy temat jeszcze rozumiem, choć jakoś tak pewnie niechętnie bym się nim zajął (ze względu na możliwości), o tyle drugi?! Ok, ok, też przeszedłem okres Mangi, ale trwał wyjątkowo krótko i dziś nic mnie w nich nie przyciąga. Ale tak mam ja, i tym się w ogóle nie przejmuj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello
    książka:tytuł:"Śmierć W(!)cywilizacji Zachodu".(na przestrzeni wieków).Już sam tytuł wyjaśnia ....itd.itd.
    Film o św.Faustynie w Stanach:"Miłość i miłosierdzie"....
    Wit

    OdpowiedzUsuń