piątek, 18 października 2019

Jest bardzo dobrze.

Jak na razie nie mam się do czego przyczepić. Dziś spędziłem dzień w archiwum, bardzo dużo się kręciłem w różne strony, przesuwałem regały itp. Ogólnie można powiedzieć, że mam taką siłownię jakby. :) 

Tydzień został ukoronowany propozycją pracy, jaką dostałem na jednym z portali łączących pracodawców z potencjalnym pracownikiem. Ciekawe tylko czy poczekają na mnie do 15 listopada, aż skończę staż. Mimo wszystko lepszego zakończenia tygodnia nie mogłem sobie wymarzyć. 

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. No to masz powód do radości; oby tak dalej;
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje! A czy w razie naprawde dobrej propozycji pracy zdecydowalbys sie przerwac staz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Radziłabym najpierw sprawdzi tamtą propozycję, bo może warto zmienić pracę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, no to wypada pogratulować, dobra robota, albo jak mówią po zagranicznemu - well done! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciągle do Ciebie nie trafia gorzka prawda- stażyści są rodzajem "zatkaj dziury", czyli są wykorzystywani tylko do prac pomocniczych, których regularny pracownik nie wykonuje i niestety niczego się na stażu nie nauczysz, nawet obiegu dokumentów. Bierz się do prawdziwej pracy zamiast wpadać w stan zadziwienia,że jest kontakt pomiędzy pracodawcą a poszukującym pracę. Mamy już wszak XXI wiek!
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hello
      dziś uwalniam:
      J.Jones"Pistolet",St.Biskupski "Godzina klęski","M.Resnick"Wschodzący eros",opowiadania fantastyczne "Stało się jutro",B.Prus"Antek","Katarynka",I.Olchowicz "Podstawy rachunkowości".
      muzyka,dedykacja:W.Skowroński"Ja to się cieszę byle czym"
      Wit

      Usuń
    2. Dedykacja całkiem mi pasuje. Chociaż trzeba jakiś filtr mieć, bo jak się człowiek cieszy byle czym, to szybko może go nic już porządnie nie ucieszyć.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. No to widzę, że u Ciebie wszystko w porządku. Oby tak dalej :D A u mnie pech za pechem bo rozwaliło mi się auto ;/ ale damy radę! Jak jest zdrowie to zawsze da się radę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to gratuluję!!! Trzymam kciuki żeby jak najdłużej było dobrze. Ja kiedyś miałam staż w archiwum wojskowym. Nawdychalam się kurzu.

    OdpowiedzUsuń