piątek, 2 listopada 2018

Sukces.

Byłem dziś na tej rozmowie w sprawie stażu. Najpierw chwilę porozmawiałem z panią kierownik wydziału, potem dołączyła pani z oddziału, do którego w czasie rekrutacji najbardziej chciałem dołączyć. Okazało się, że mieszka w tej samej dzielnicy co ja, więc zrobiło się jakoś tak przyjemniej. Dowiedziałem się też co nieco o moich zadaniach na stażu, ostatecznie wyszło chyba na to, że ten telefon oznaczał po prostu wybranie mnie, a rozmowa miała na celu jedynie potwierdzenie mojej gotowości do podjęcia stażu. Na razie nie wiem jeszcze czy pracę zacznę od listopada czy z początkiem grudnia, pani z kadr ma zadzwonić jak skontaktuje się z urzędem pracy w celu podpisania umowy specjalnej. 

Dziś polecam: Swashbuckle (metal piracki, trash metal, death metal), Switchblade Symphony (rock gotycki, dark wave, rock alternatywny, industrial) oraz Tanzwut (metal średniowieczny, industrial metal, muzyka neo-średniowieczna). 

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Gratulacje! Tylko nie daj się za bardzo wykorzystywać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że kontakt bezpośredni da efekt i dostaniesz staż. Gratuluję, teraz to już z górki.
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wiadomość, to teraz liczę, że czasem napiszesz coś o swojej pracy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Gratuluję!

    Ale jak to... Nie było mrocznie? A to niefart 😉

    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak już na tym świecie jest, jedni kończą (to ja) inni zaczynają
    (to ty)! :)

    OdpowiedzUsuń

  6. Obywatele PD, KOD, Strajk kobiet, pewnie tęczowi promotorzy wszelkich zboczeń również, wymyślili by zakazać Marszu Niepodległości. Nikt ich za to nie rozdeptał jak rozdeptuje się karaluchy więc może jednak w Polsce jest demokracja ?....

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem dlaczego mi się napisało PD...pewnie jakaś głęboka myśl ale chodziło o mniej wyrafinowaną RP

    OdpowiedzUsuń
  8. Jutro znów wybory. Ileż można mieć dylemat co na siebie włożyć gdy się chce ,nie włożyć, niczego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm... może faktycznie coś w tym jest. Pewnie dopiero 11 zobaczymy jak będzie z tym wszystkim co z marszem się wiąże.

    Chyba bym mimo wszystko chciał drugą turę w Warszawie. Bo z tym wyborem jakoś mi dziwnie. Mimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Trzymam kciuki za świetny staż. :D

    OdpowiedzUsuń