niedziela, 4 listopada 2018

Nieco leniwie.

Wróciłem do czytania książki o średniowieczu autorstwa pana profesora Romana Michałowskiego. Muszę powiedzieć, że od czasu do czasu bardzo lubię takie wirtualne podróże w czasie. Nie mówiąc o tym, że mogę się dowiedzieć czegoś nowego. 

Poza tym właściwie nic niezwykłego się nie działo dziś. 

Dziś polecam: Apotygma Berzerk (rock alternatywny, indie rock, industrial), Arcturus (metal progresywny, metal awangardowy, black metal, heavy metal) oraz Arenę (rock progresywny). 

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Straszne czasy, za nic nie chcialabym zyc w sredniowieczu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, ale trudne czasy i te ciągłe wojny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Średniowiecze....piękny czas rozwoju. Piękny czas ale chyba nie było za ciepło więc ja nie będę marzyła by się przenieść.Moje czasy wcale nie są złe a mogę pokusić się o stwierdzenie ,że są super. Dzieje się sporo , tak pomiędzy ludźmi jak i w świecie natury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. …trudno nie skomentować… dwie, może trzy , sztuczki socjotechniczne stosowane przez pana Tuska i umywanie rąk . Było do przewidzenia, że człowiek nie znający pojęcia honoru, będzie zrzucał winę na innych ale ,że w takiej skali , otwarcie przyzna ,że rola premiera polega na byciu premierem i nic więcej, żadnej odpowiedzialności, nie spodziewałam się . Cóż… szkoda ,że z jakichś , mi nieznanych powodów , państwo wciąż nie funkcjonuje i nie wydaje się zmierzać w kierunku poruszenia służb do działania. Z innej strony, wciąż ktoś bierze pod uwagę ujadanie na świecie gdyby jednego czy drugiego oficjela postawić przed sądem, jeśli winny, skazać i wsadzić.

      Usuń
    2. Zapiszę się do portalu randkowego....ale są takie na żarty ? Na próbę ? Na modelkę do obrazu o byciu razem, który we dwie będziemy mogły raz, może dwa, oglądać.

      Usuń
    3. Im więcej poznaję faktów o średniowieczu, tym bardziej doceniam pewne jego elementy. Na pewno sztuka ma w sobie pewne wartości, choć chyba wyżej można postawić te wszystkie księgi przepisane wtedy w klasztorach, dla historyków to w jakimś stopniu raj. O ile potrafią przekopać się przez ewentualne kłamstwa, przeinaczenia itp.

      Jednym okiem patrzyłem na komisję dziś. Jak dla mnie to sprawa jest dość jasna, wszystko sięgało bardzo wysokich elementów państwa, ktoś kogoś bronił, ostrzegał i wszystko się do czasu kręciło. Sporo osób powinno polecieć ze stanowisk, jeśli je mają jeszcze, sporo też powinno być potem przed sądem postawionych.

      Widziałem jak jeden youtuber wstawił na portal randkowy wymyślonych ludzi, by zobaczyć na ile się spodobają kobietom. A czy są takie na żarty to już nie wiem.

      Usuń

  4. Lektura książek to dobra rzecz, zawsze to mówiłem. Tylko na Boga!, nie pozwalaj na to, by mówić o mijającym dniu, nic niezwykłego się nie stało. To straszna zbrodnia na życiu :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłonę wszystko co mi wpadnie w ręce o czasach średniowiecza. Taki mój mały bzik.

    OdpowiedzUsuń