wtorek, 15 maja 2018

Spokój.

Załatwiłem dziś sprawę z tym skierowaniem na staż. Na razie mam spokój, bo czekam na wyniki rekrutacji.

W czwartek mam zamiar odwiedzić Targi Książki na PGE Narodowym. Mam nadzieję, że znajdę jakieś ciekawe tytuły, nawet specjalnie na nie zrobiłem miejsce na półce. :D

Dziś polecam z Bandcampa: Bailey Mason Lickers (instrumentalna, metal, rock, funk), Barbora (trash metal, death metal, jazz fusion, heavy metal, black metal) oraz Biorn Biorg (garage rock, indie, punk, latin rock).

Pozdrawiam! 

7 komentarzy:

  1. To życzę udanych łowów. Widziałam w Empiku kilka fajnych książek, ale nie nadążam z czytaniem tego, co mam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważąj Młody , uważaj by z książek mądrość wyłuskać a nie tylko wiedzę i być jak wielka , napuszona pusta konwia na wodę. Uważaj Młody , uważaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno jest sztuką, poza tym na samym początku trzeba jeszcze wybrać książki, które mogą tę mądrość nam przekazać. Jak to mi się uda to już można powiedzieć, że będę chyba w połowie drogi do poszerzenia swej mądrości i wiedzy również. Tylko jak to równoważyć?

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Mnie pytasz ?. Ja jestem tylko głupią kurwą. Nieważne. Dzisiaj chciałam Ci cos napisać ale zapomniałam nazw rzeczy o których chciałam ...bywało ,że nie pamiętałam jak mam na imię czy nazwisko. Zabawnie będzie nie pamiętać niczego. Będę wolna.

      Usuń
  3. Myślę, że na takim wydarzeniu nie powinno być z tym raczej problemu :)
    Pozdrawiam :)
    Prince Of Pain
    www.dreaminthedarkness.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To życzę udanych łowów na Targach Ksiązki.
    Miałam i ja być w stoisku Wydawnictwa Białe Pióro ze swoimi ksiązkami.... ale za póżno się zgłosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja siedzę jak na szpilkach po rozmowach o pracę, a jeszcze z tydzień (lub i dwa) czekania przede mną.. Zazdroszczę Twojego spokoju! :) Ale może po prostu powinnam się tym mniej przejmować?

    OdpowiedzUsuń