piątek, 11 maja 2018

Małe zawirowanie.

Byłem dziś w urzędzie pracy, dostałem kolejne skierowanie na staż, dlatego w przyszłym tygodniu muszę sprawę dość szybko załatwić. Szczerze mówiąc nie spodziewałem się takiego obrotu spraw, z drugiej jednak strony nie ma co płakać tylko muszę działać. 

Po powrocie byłem z Rodzicielką na zakupach. A na obiad mieliśmy coś, co nazywam tradycyjnym daniem z Polski: ziemniaki, kalafior, jajko sadzone, sałatka z pomidora, a do tego zsiadłe mleko. Smak genialny, mimo pewnej prostoty połączeń składników. :) 

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. uczuciowesmaki11 maja 2018 22:23

    Pij mleko, będziesz wielki ;-))))
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No ale to chyba zwykłe mleko ma tak działać. Ciekawe jak zsiadłe mleko wpływa.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Człowiek sukcesu to człowiek czynu. I wcale nie mówię tu o wielkich sukcesach, ale o własnych, prywatnych.

    Proste smaki są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taką prostotę dań; zwłaszcza gdy ziemniaki młode posypane koperkiem.
    Co oznacza dla Ciebie - kolejne skierowanie na staż??? objaśnij proszę, bo nie kumam.

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie, typowo polski obiad, wbrew pozorom wcale nie schabowy, kogo kiedyś stać było na schabowe?
    Nowy staż, nowe wyzwanie, do boju!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak by to pięknie było by , postacią być literacką i z pod delikatnych palców się wyłaniać, końcówki złotej doskonałego pióra, dłoni młodej zakochanej istoty. Jak by to pięknie było by bo pięknie bez wysiłku i pięknie bez pracy ,bez pracy męczącej i pięknie bez sprzątania mycia i polerowania. Bez zabiegania o spotkanie spotykać zjawiskową postać , która oszałamia urodą ale i odezwać się potrafi i spełnić pragnienia bez słowa skargi bez słowa zniecierpliwienia. Jak by to pięknie być było postacią być, sfatygowaną bardzo , zmęczona strasznie, przesuszoną, przełamaną nie raz, spracowaną. Jak by to pięknie być było postacią być pozytywną , którą lubią wszyscy i wszyscy szanują i wszyscy za wzór biorą .Jak by to pięknie być było , postacią być nieznaną, nieopisaną, z deszczu wychodzącą a suchą (nie lubię być mokra bo … nie powiem ). Jednak też strasznie by było by , być postacią chorego psychicznie pana Libery na ten przykład, co to obnaża i za cel stawia obnażanie. Nie być było by przyjemnie być postacią stworzona dla szumu jedynie a nie dla treści , dla piękna przekazania .Nie być by było pięknie być nago rozciągniętą na krzyżu , gdzie ważnym nie przesłanie a obraz. Gdzie przesłanie nie istnieje a obraz jedynie ma smagać niczego nie winnych. Jakże to pięknie jest być było by na kolanach myć podłogę by czysta była i mieć szczęście ,że nikt tego nie nagra, nikt o tym nie opowie nikt nie przywiedzie w wypowiedzi a czysto będzie, po prostu .
    PS.
    Jak by to pięknie być było być postacią i być autorką a gdy się jest tym wszystkim co wtedy pięknym by było…
    PS.
    Bycie… pięknym jest , jakie by nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli o mnie chodzi to mój Autor, który mnie wymyśla (tak mi się wydaje, że tak powinno się pisać, nadal jestem wymyślany) ma niezłe poczucie humoru. Połączył we mnie właściwie wiele cech, które utrudniają życie, mam też parę takich, które można od biedy uznać za godne naśladowania. Ale na pewno nie jestem postacią krystalicznie czystą, prostą. Sam czasem siebie nie rozumiem, nie umiałbym siebie opisać np. w 200 słowach. Bo wydaje mi się czasem, że zrobiłbym to w 10, czasem, że w więcej niż 200. Taki już jestem ,,wymyślony" przez kogoś.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. A dlaczego kolejne skierowanie na staż? Sorry, że nos wścibiam, ale skoro sam piszesz...

    OdpowiedzUsuń
  7. Najsmaczniejsze są najprostsze dania, już dawno się o tym przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak z ciekawości zapytam... Ile tych staży z urzędu pracy już dostałeś? :) Znaleźli Ci kiedyś jakąś pracę? Uczestniczysz w tych stażach, czy raczej odmawiasz?

    Oj tak! Takie proste połączenie a smak rewelacyjny! Aż mi zrobiłeś ochotę na taki obiadek :)

    OdpowiedzUsuń