czwartek, 5 września 2019

Wizyta.

Byłem dziś z Rodzicielką u Babci. Sytuacja od ostatniego razu nie zmieniła się specjalnie w żadną stronę. W sumie to dobrze i nie dobrze jednocześnie.

Jak wracaliśmy to w autobusie zaobserwowałem bardzo intrygującą gotkę. Wszystko miała dobrane idealnie, od makijażu w stylu ,,kocie oko" przez tatuaże, po charakterystyczne ubrania z koronkowymi wstawkami. ^_^ Jakoś ta subkultura kojarzy mi się z ludźmi, z którymi można porozmawiać na wiele tematów.

Dziś polecam: Vale of Pnath (techniczny death metal), Vampire Weekend (indie rock) oraz Venom Prison (death metal, hardcore). 

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Stabilna sytuacja zapowiada spokój, zwłaszcza przed wyjazdem:-)
    Widuję takie czarne damy, ale nie za bardzo orientuję się w tych stylach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się mało orientuję w tym temacie, w ogóle jakoś chyba rzadko widuję☺ Miłego weekendu ☺

      Usuń
  2. Czasem zaluje, ze za mojej mlodosci nie bylo takich fajnych subkultur, chyba nadawalabym sie na gotke, bardzo mi sie ich przebrania podobaja. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jechać autobusem w którym jest na kim oko zawiesić!

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle nie pojmuję, kto to jest gotka?! Mnie się z gotykiem kojarzy...

    OdpowiedzUsuń