piątek, 8 marca 2019

Spóźnione wyrazy uznania.

W tym wszystkim co się ostatnio działo u mnie zapomniałem zupełnie o słowach uznania dla skoczków i lekkoatletów. Muszę powiedzieć, że to, co działo się w czasie Mistrzostw Świata w skokach zapamiętam na długo. Dawid Kubacki zasłużył sobie na ten sukces, czekał długo i w końcu sięgnął po ten zaszczytny tytuł w tak ważnej imprezie. Ciekawy jestem jak Polacy poradzą sobie teraz, w dużo trudniejszym cyklu Raw Air, gdzie każdy skok jest na wagę zwycięstwa. 

Polscy lekkoatleci to druga grupa sportowców, którzy powodują u mnie pozytywny wzrost ciśnienia, właściwie każdy ich start, niezależnie od dyscypliny może zakończyć się wspaniałym sukcesem. Nie inaczej było w Glasgow, podczas Halowych Mistrzostw Europy.  Biegi, skoki i rzuty, to podstawa naszej potęgi sportowej, zdarza się też czasem jakaś niespodzianka, wtedy poziom endorfin i sportowego szaleństwa osiąga u mnie szczyty szczytów. :D 

Dziś polecam: The Hillbilly Moon Explosion (rockabilly), The Japanese House (indie pop, dream pop, folktronica) oraz The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble (jazz, dark ambient, elektronika). 

Pozdrawiam! 

10 komentarzy:

  1. Polscy sportowcy sprawuja sie ostatnio, nomen omen, na medal. Mozemy byc z nich dumni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoczków narciarskich przeoczyłam, ale z sukcesów lekkoatletów cieszyłam się bardzo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że w mediach lekkoatletów potraktowano po macoszemu...widać sezon narciarski raczej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sport, kibicowanie to domena męża; do mnie trafiają już tylko wyniki,ale bardzo cieszę się z sukcesów naszych sportowców i nie tylko sportowców ; bo każdy sukces godzien uznania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko oglądam, ale lubię emocje, które pojawiają się w czasie kibicowania. Tak jak piszesz - endorfiny ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spośród wszystkich polskich sportowców, znam, lubię i kibicuję tylko sobie. Jestem nieznana amatorka i w życiu żadnej nagrody nie dostałam za swoje wyczyny, ale nie szkodzi. Mogę zawsze liczyć u siebie na dobry doping.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zastanawiam się, dlaczego lekkoatleci zawsze są spychani na drugi plan, chociaż mamy duże osiągnięcia w tej dziedzinie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nasi lekkoatleci to naprawdę mistrzowie i niestety zawsze są gdzieś w cieniu innych dyscyplin, a sprawiają nam wiele radości. Kilku z nich miałam okazję poznać osobiście i było to naprawdę fantastyczne doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby inni sportowcy dostawali tyle kasy, co piłkarze, to mielibyśmy czym się chwalić, skoro teraz takie wyniki.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawid Kubacki pokazał że też istnieje w skokach. Gratuluję mu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń