środa, 9 sierpnia 2017

Wizyta. Coś z TV.

Byłem dziś z Rodzicielką u Babci, na początku nieco się zdenerwowałem, bo przez telefon Babcia powiedziała mi, że jest chora. Na szczęście na miejscu okazało się, że wszystko gra. Posiedzieliśmy trochę, zjedliśmy kupione na stacji metra ciastka, a na koniec zabraliśmy pismo od tej firmy, co wcisnęła Babci ten filtr za sześć stówek. Czekamy jeszcze na ich reakcję na zerwanie umowy. 

Od dziś nie zamierzam kupować napoju energetycznego marki Tiger (właściwie to nie problem, bo w sumie nie pijam takich wynalazków na pobudzenie się). Chodzi o idiotyczną, chamską i bezcelową reklamę na 1 sierpnia tego roku. Środkowy palec wyciągnięty w znanym, niemiłym geście i podpis, że tak naprawdę liczy się tylko to, co tu i teraz. Jak dla mnie to agencja reklamowa, która to wymyśliła nie ma za grosz poczucia co to jest reklama. Bo w ten sposób zrobiła tylko anty-reklamę produktu. Jak to mawiają Internauci, wielki dislike dla tej agencji i firmy produkującej Tigera, za przyjęcie czegoś takiego za ,,dobrą monetę" albo ,,trampolinę do większego sukcesu produktu". Poza tym według mnie obrazili nie tylko uczestników Powstania Warszawskiego ale i samych siebie, w końcu też są Polakami (choć zachowanie jakby tego nie potwierdza). 

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Czy Tigera to marka polska? Może oni nie czują naszego narodowego bluesa? Nie kupuję żadnych [poza kawą] energetyzujących ani pobudzających [dopingujących]artykułów.
    Serducho powinno samo pracować, a nie na sztucznych dopingach wymuszających jego pracę i popędzających go.
    Dobrze, że Twa Babcia zdrowa i tak niech trzyma.
    pozdrawiam i informuję, ze na kilka dni zamilknę;

    OdpowiedzUsuń
  2. Babcia pewnie trochę zatęskniła i postraszyła chorobą, bo wiedziała, że sie zjawicie.
    Reklamy nie widziałam, ale słyszałam o tym i uważam, że wiele jest agencji i reklam, które nie znają się na rzeczy. Jak dla mnie wiele reklam odnosi wręcz przeciwny skutek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gest środkowego palca, język spod budki z piwem, zachowania i maniery godne poziomu rowu to teraz telewizyjna norma, czyli równanie w dół, dlatego przestałam oglądać.
    Najważniejsze, że babcia się trzyma.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety Tiger się nie popisał... tyle dobrego, że teraz wpłacili jakąś kwotę jako zadośćuczynienie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wiem, co oni sobie myśleli publikując taka reklamę... Ktoś w tym całym ich PR gdzieś się chyba zagalopował w "jacy jesteśmy inni niż ci sentymentalni babrający się w przeszłości" -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czy dobrze słyszałam prze chwila w tv ale chyba ta firma wpłaciła na rzecz powstańców 500tyś zł
    tyle dobrego z tej niesmacznej reklamy

    OdpowiedzUsuń