niedziela, 26 lipca 2020

Z dnia na dzień jest coraz lepiej.

Staruszek z dnia na dzień ma się coraz lepiej. Nawet parę razy wyszedł już z nami do parku posiedzieć. Był też na zdjęciu szwów, więc wszystko zaczyna się ładnie goić. Są jeszcze pewne małe niedogodności czy problemy, jednak mam nadzieję, że znikną za jakiś czas. Największą bolączką Staruszka w tym momencie jest jakaś dziwna sytuacja z bezsennością. Może ma to jakiś związek ze znieczuleniem, podobno może to trzymać jakiś czas po operacji. Dziś na szczęście był progres mały w długości snu, więc za parę dni może będzie już dobrze.

U mnie w pracy nadal dość spokojnie, chociaż wniosków przybywa każdego dnia. Poszukiwania nowej pracy nie przynoszą rezultatów, chyba jak się uda zostanę do końca roku co najmniej na obecnym stanowisku.

Wymęczyłem ,,Kronikę ptaka nakręcacza". Chociaż nie jest to może do końca dobre słowo. Bo z jednej strony zapomniałem, że ta powieść Murakamiego jest pozbawiona akcji niemal w całości. Można powiedzieć, że autor snuje opowieść wplatając w nią różne wątki. I tak przez ponad 600 stron. Jednak mój sentyment dla tego pisarza zwyciężył. Jakby nie patrzeć jest to całkiem dobra fabuła, trudna do streszczenia, a mimo to zostaje w głowie na pewien czas. Muszę powiedzieć, że dawno nie czytałem jednej książki przez trzy tygodnie. Teraz wziąłem się za ,,Fikcje" Borgesa. Na razie całkiem wciągająca lektura.

Dziś polecam: Dark Tranquillity (melodyjny death metal, death metal), Daron Malakian and Scars On Broadway (heavy metal, metal alternatywny, metal progresywny) oraz Dave Matthews Band (rock, jam rock, rock alternatywny).

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Dobrze, że ze Staruszkiem lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że twój Tata ma się lepiej. A swoją drogą, skąd sie bierze to okreśłenie Staruszek czy Staruszka? Gdyby moje dzieci tak o mnie mówiły, byłoby mi bardzo przykro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z bezsennością wiele osób się zmaga, to prawdziwa plaga.
    Oby tato szybko doszedł do sił!

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, ze już jest lepiej, oby było tylko lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bezsenność u ludzi starszych, to rzecz normalna. Czasem zapominają, że drzemią w ciągu dnia.
    Zdrówka życzę i powodzenia w szukaniu pracy.
    Pozdrawiam serdecznie🙋‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze przeczytać takie dobre wieści. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z bezsennością zmagam się także ja, czego dowodem jest ten komentarz pisany późna nocą. Bardzo mnie cieszy dobre samopoczucie Twojego taty, niechaj zdrowieje jak najszybciej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze czyta się pozytywne wiadomości. Życzę zdrowia.
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez mam problem ze spaniem Piotruś. Jak nie mogę spać to albo czytam albo oglądam. Ale ten serial Znaki mi zrył kopułę. Nie spodziewałam się takiego zakończenia. Pojechali po bandzie jak nie wiem. Najfajniejsze jest to że akcja toczy się w górach, a dokładnie w Górach Sowich. Świetny klimat powinien Ci się spodobać o ile już nie oglądałeś. A tą Watahe oglądałeś w końcu?

    OdpowiedzUsuń