sobota, 6 czerwca 2020

Całkiem spokojnie.

Ostatnio jakoś za spokojnie nawet u mnie jest. Nie ma co opisywać, a też trochę lenistwo mnie ogarnęło. Jednak jak to ja w wolnych chwilach staram się a to poszukać jakichś nowych zespołów, a to coś czytam. Ostatnio wziąłem się za ,,Stulecie Winnych". Całkiem przyjemna lektura pokazująca losy rodziny Winnych na przestrzeni stu lat. Sporo wątków każdy może według mnie do swojej rodziny odnieść. Autorka czasem trochę za szybko odpuszcza jakiś wątek, jednak ogólnie całą serię mogę zaliczyć jak na razie do dość udanych. 

Dziś polecam: Raz,Dwa,Trzy (piosenka autorska, piosenka literacka, rock folk), Royal Bliss (hard rock, post-grunge, southern rock, country rock) oraz Quiet Riot (heavy metal, rock stadionowy, glam rock, hard rock, AOR). 

Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. "Stulecie Winnych" chyba dwa odcinki serialu oglądałam.Jakoś nie za bardzo się w niego wczułam.
    Po książkę raczej też nie sięgnę.

    Hard rock,heavy metal,hard rock to raczej absolutnie nie dla mnie.Raz,Dwa,Trzy nieraz coś posłucham.Chyba nawet mam album "Czy te oczy mogą kłamać"

    OdpowiedzUsuń
  2. Serial "Stulecie Winnych obejrzalam ale aż tak bardzo mnie nie wciagnał

    OdpowiedzUsuń
  3. My oglądamy namiętnie seriale na Netflixie, takie z emocjami i zagadkami:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jakie tytuły? DARK zbliża się 4 sezon ♥️

      Usuń
    2. W pułapce, Walhalla murders, The sinner...

      Usuń
  4. Pierwsze odcinki serialu przegapiłam, ale po obejrzeniu któregoś wsiąkłam na dobre. Obejrzałam na ipla te nie widziane i bardzo ciekawa jestem książki, bo mam świadomość, że serial wiele wątków pomija. Pozdrawiam, trzymaj się zdrowo. Chwila lenistwa też jest potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie narzekaj, nie narzekaj, czerp najlepsze z tego spokoju. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam serial " Stulecie Winnych", ciekawa historia rodu!
    Zespół " Raz,Dwa,Trzy" bardzo lubię🤗
    Pozdrawiam serdecznie na miły nowy tydzień 🌞🙋

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam bym się cieszył, że jest tak spokojnie. U mnie też podobnie, spokojnie i nudno, a od jutra idę na urlop, długo wyczekiwany, więc mam nadzieję, że będzie jeszcze spokojniej ;)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojny czas, też może być dobry :)
    A ja ostatnio mało czytam. Przyczyna? Nie lubię utrudnień i cała ta otoczka z obostrzeniami w bibliotece, jest mi zupełnie nie na rękę. Na razie czytam to, co udało mi się zdobyć własnym sumptem.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie za to ostatnio za dużo się dzieje, choć nie wszystko do opisania na blogu. Przez co nie mam już czasu na nic. Fajnie, że znów coś ciekawego do posłuchania proponujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam Warszawiaka do siebie na spacer po Ogrodzie Saskim :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. a może....
    każdy może wziąć udział w nagraniach Biblia Audio.
    Usłysz czego nie przeczytałeś....
    Sojka śpiewa psalm,a Globisz czyta mimo afazji..
    zainteresowanie?milion wejść...
    pozdrawiam Wszystkich...
    dżodżo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś coś słyszałem o tej akcji. Pan Krzysztof Globisz zasługuje na wielkie uznanie. Bo w teorii mógł się po tym co go spotkało załamać się, a on wrócił w pewnym stopniu do siebie dawnego. Pewnie jeszcze będzie potrzebował wiele czasu, jednak z takim podejściem może naprawdę wiele osiągnąć w powrocie do zdrowia.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. ..wolny czas dla siebie, jest najcenniejszy :) .. uwielbiam rozkoszować się tym co lubię.. oglądałam serial 'Stulecie winnych', zazwyczaj jednak wolę czytać książki ;)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie ciągnie mnie do tego Stulecia winnych. Wolałam Wojenne Dziewczyny. Serial też super. Bardzo emocjonujący. Uwielbiam wojenne seriale. Polecam serial Ratownicy jak masz czas. Za darmo na vod pl. Wpisujesz w Google ratownicy vod. Myślę że Cię wciągnie bo dużo się dzieje i super obsada jest. Między innymi pan Krzysztof Globisz, Bogus Linda. Ja często do tego wracam. Ten serial zainspirował mnie do pisania książki na blogu Idąc pod prąd. Tyle że w serialu są Toprowcy a u mnie Goprowcy. Zachęcam.

    OdpowiedzUsuń