niedziela, 23 lutego 2020

Oczekiwanie na decyzję.

Zbliża się moment dla mnie ważny, kończy się moja umowa o pracę. W nadchodzącym tygodniu mam nadzieję na wyjaśnienie czy zostaję (wewnętrznie już się ustawiłem, że chcę zostać) i gdzie ewentualnie będę mógł podpisać nową umowę. Jak to się wyjaśni to właściwie będę spokojny o kolejne dni, tygodnie i miesiące, przynajmniej w pewnych zakresach. 

Od trzech dni coś szyja mnie boli. Zaczęło się chyba od spania w jakieś dziwnej pozycji. Bo jak wstałem to szyja bolała, później było tylko gorzej. 

Dziś polecam: Klan (rock progresywny, rock psychodeliczny), Magma (rock progresywny) oraz Manowar (heavy metal, power metal). 

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Młodzi ludzie mają teraz przekichane pod tym względem. Mam nadzieję, że się utrzymasz w robocie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Smaruj szyje Voltarenem, masuj to miejsce, powinno pomoc.
    Mam nadzieje, ze dostaniesz przedluzenie. Tym bardziej, ze jak piszesz, praca Ci odpowiada i chcialbys ja kontynuowac. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojna sytuacja w pracy to inna motywacja, obyś został!
    Pewnie zbyt długie siedzenia nad papierami daje Ci się we znaki, masaż konieczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nowego nie powiem-życie hartuje>raz na wozie itd.Najważniejsza rzecz- by młodym być i więcej nic....
      to jest atut.Praca -to problem dla >40+.Na naukę nigdy nie jest za późno...

      Usuń
    2. Tak chyba jest jak patrzę po bliższych czy dalszych znajomych. Najważniejsze jak są chęci, energia i zdrowie. Wtedy nawet większe niewodzenie jakoś mniej boli.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. praca, która daje satysfakcję, to połowa sukcesu. Przecież spędzamy w niej pół życia nieomal. Trzymam kciuki.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja znajoma tak ma regularnie, co jakieś pół roku, w dużej firmie. A miło już tego nie być...
    Jeśli Ci się podoba, życzę aby się spełniło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Twojej myśli. Mam nadzieje, że bóle związane z szyją przejdą. Też tak kiedyś miałam o to przed wakacyjnym wyjazdem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za pracę trzymam kciuki, bo warto pracować tam gdzie się chce, bo wtedy motywacja jest, by to robić co się lubi. Naciągnąłeś mięsień i smarowanie maścią rozgrzewająca i przeciwbólową powinno przynieść ulgę(u mnie skutkuje). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech sytuacja z pracą rozwiąże się po Twojej myśli. I niech szyja przestanie Cię boleć. Może pomóż jej jakimś masażem;-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że z pracą wszystko okej, bo tydzień już minął, więc zakładam, że Ci powiedzieli :) I że wiadomość była dobra :) Reszta sama się ułoży, a ból w szyi po prostu przejdzie :)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak tam? Umowa przedłużona? Mam nadzieję, że tak :).
    Mnie też czasem boli szyja, ale na tle nerwowym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby się udało. Nie ma to jak stabilizacja. Nie cierpię oczekiwania. To męczy człowieka i stresuje. Co do muzyki kojarzę trochę Klan. Ja ostatnio wsiąkłam w Dead Can dance, polecam. Kamelota również lubię.

    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i rodzinę.

    OdpowiedzUsuń