sobota, 31 października 2020

Nowy sprzęt w domu. Wsiąkam w horrory.

Niedawno przyszedł mi do głowy pomysł, że warto kupić dodatkową zamrażarkę. Bo zamrażalnik z lodówki już trzeszczał w szwach. Zdecydowaliśmy się dość szybko, co najlepsze sprzęt był już na drugi dzień po zamówieniu. Teraz nowy zamrażalnik stoi sobie w salonie, przykryty serwetką, a na niej jeszcze lampka sobie stoi. Mam nadzieję, że nowy nabytek sprawdzi się do magazynowania żywności na dłuższy czas. Bo jak patrzy się na sytuację związaną wiadomo z czym, to jakoś tak dziwnie się czuję. 

Nie wiem co mi się stało w ostatnim czasie, bo zacząłem oglądać w Sieci krótkometrażowe horrory. Nigdy wcześniej nie przepadałem za tym gatunkiem, co najwyżej raz na jakiś czas przeczytałem jakiś horror. A tu taka niespodzianka. Dla chętnych zostawiam małą próbkę tych, które zrobiły na mnie wrażenie. 

1.  ,,Post Mortem Mary" z kanału Alter. Bardzo spodobało mi się nawiązanie do zdjęć zmarłych krewnych wykonywanych w erze wiktoriańskiej. 

2. ,,The Ice Cream Man" z kanału Social House Films. Można sobie przypomnieć jak idzie się po dokładkę lodów (tak jak ja czasem mam). 

3. ,,The Dollmaker" z kanału Alter. Więcej w tym obrazie smutku niż horroru.

4. ,,Model Family" z kanału Alter. Raczej klimat związany z nurtem gore. 

5. ,,Kissed" z kanału Alter. O tym, aby w każdym zawodzie zachowywać się godnie, bo jak nie to... @_@

6. ,,Blood Drive" z kanału Crypt TV. Raczej śmieszny ten wampir. Chociaż sam na sam i na takim fotelu jak główny bohater bym nie chciał zostać. 

7. ,,Mother`s Day" z kanału Crypt TV. Klimat podobny do ,,Strasznego Filmu", głupkowate z nutą makabry. 

8. ,,Vanity Kills" z kanału Crypt TV. Komentarz do współczesnych zachowań ludzi z nutą gore. 

9. ,,The Little Mermaid" z kanału Crypt TV. Klimat nieco jak z numeru 1. Chociaż wydźwięk ponad czasem. 

10. ,,Miss Annity" z kanału Crypt TV. Trzy odcinki z przesłaniem. 

11. ,,Shhh" z kanału Alter.

Dziś polecam: Deaf Radio (rock, indie rock, post-punk), Dethrone the Corrupted (melodyjny death metal, metalcore) oraz Die Toten Hosen (punk rock, rock). 

Pozdrawiam!



24 komentarze:

  1. Horrory tez oglądamy, ale o dobry film grozy trudno.
    Czasami realia wokół są ciekawsze, niż scenariusze filmowe.
    Oby nowy nabytek nie nabijał Wam za bardzo rachunku za prąd!

    OdpowiedzUsuń
  2. Małżonek kupił drugą zamrażarkę, bo znalazł sobie nowe hobby;
    wędzenie; do jego realizacji potrzebna była także wędzarnia, więc też ja kupił. Potem podpatrzył u mojej siostry sokownik, więc też kupił z myślą o robieniu soków dla mnie. Tak powoli gromadzimy sprzęty rzadko używane :)
    Horrorów się boję. Nie czytam i nie oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Horrory? - wystarczy mi to co poczytam o tym co się dzieje w Polsce z okazji covidu. A ostatni raz miałam włączoną TV w lipcu 2019 roku. Już nawet zapomniałam którym pilotem mam ją włączyć, będę się musiała wnuków zapytać. Mam zamrażarkę, bardzo sobie cenię ten sprzęt. I lubię gdy jest pełna owoców.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam zamrażarkę, bo w sklepach niewiele było. Współcześnie sklepy załadowane, ale wychodzić nie można, więc może czas pomyśleć o nowym sprzęcie, ale nie mam gdzie postawić, niestety.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  5. ..horrorów nie lubie i nie oglądam.. a swój własny 'horror' przeżyłam będąc niedawno w szpitalu, koniecznego usuniecia guza z serca (przedostatni post jest o tym)..
    ..ostatnio lubię ciszę i spokój, gdyż wówczas się relaksuje i odpoczywam..

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamrażarka w tych czasach jest potrzebna. Z decyzjami, tego rządu, na ostatnią minutę, nie wiadomo, kiedy zatrzasną nam drzwi na zewnątrz. Zrobiłam zapasy różnych produktów, przeżyłam kryzysy, przeżyłam stan wojenny.... nie wstydzę się robić zapasów.
    Nigdy nie kręciły mnie horrory. Ja mam problem z drastycznymi scenami, opisami ich, choruję- nie dla mnie to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma wyjścia, zwłaszcza jak w sklepach z dostawą do domu brakuje terminów. I tak cudem znaleźliśmy dwa na najbliższe tygodnie. Zapasy to nic złego, tylko trzeba je z głową choć trochę robić.

      Jak już mam mieć kontakt z horrorem to jednak wolę jak straszy klimatem, nie scenami jak z rzeźni.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Ja kocham horoory. Może to ten listopadowy klimat Cię jakoś wciągnął w oglądanie? Niestety ja bardzo nie lubię kiepskich horrorów a takie miałam ostatnio nieprzyjemność oglądać. Być może się skuszę na coś z Twojej listy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe kiedyś oglądałem je masowo, byłem nawet w grupie tłumaczącej DPSG, a tu nawet nie bardzo kojarzę tytuły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. horrory w tv to nie moje klimaty,,,
      najbardziej cieszy mnie pustostan w zamrażarce,a szczególnie drażni mnie obecność mrożonych mięs i wędlin,to jest dopiero horror.Jeżeli już,to mrożonki;owoce,warzywa,czy lody.
      Mamy teraz najlepszy okres na gotowanie,grillowanie i wędzenie na świeżym powietrzu.Z beczki wędzarnia i ruszt,a z dwóch zespawanych felg super kuchnia.W chałupie suszenie grzybów,ziół i zlewanie soków.Wkrótce degustacja nalewek:miętowej i poziomkowej.Dodatkowo w tym roku doszło kiszenie dyni i cukinii.Obowiązkowo nastawienie winka malinowego.Widok zamrażarki mnie hibernuje,wspomagam się naparami i wywarami różnych zielsk z ogródka.Napar z łodyg i liści maliny,czy gorąca woda z pigwą też nieźle działa na samopoczucie.Co drugi dzień ćwiczenia z siekierą,mokry świerk,czy brzoza nie sprawia dużego kłopotu...
      hey-oh

      Usuń
    2. Może na wiosnę uda się na działce u rodziny włączyć w działania kulinarne wędzarnie. Jak dla mnie jest to dość dobre przygotowanie, szczególnie ryb. W mieszkaniu ciężko o tak duże domowe przetwory. Jakoś jednak próbujemy, a to jakieś przetwory z owoców, które na jesieni są, jakieś mięso upieczemy. Ale bez fajerwerków.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Od dawna nie obejrzałam żadnego filmu, seriali w ogóle nie oglądam. Chyba przewartościował mi się system, zupełnie mnie nie ciągnie do kina.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znoszę horrorów, chociaż wczoraj przez pomyłkę obejrzałam jeden-były Wiadomości TVP. Ja mam zamrażarkę razem z lodówką i dla mnie wystarczy, nawet gdybym miała zrobić jakieś większe zakupy. Na robienie zapasów nie za bardzo są finanse, więc może z aprowizacją nie będzie tak źle jak prorokujesz. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nigdy nie przepadałam za horrorami...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba każdy ma taki okres w życiu, że uwielbia horrory.Potem to mija.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję szybkiego zakupu. Ja zwykle takie rzeczy nie wiadomo jak długo odkładam w planach :P. Mam nadzieję, że nie trzeba będzie nie wiadomo jakich zapasów robią a sytuacja jednak zacznie się uspokajać.
    Horrory lubię ale krótkometrażowych jakoś nigdy specjalnie nie oglądałam. Hmm chętnie się zapoznam z zaproponowanymi. Może przypadną mi do gustu :) aż szkoda, ze w Halloween tu nie zajrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Horrory już nie, ale dobre seriale- tak😉
    Pozdrawiam, zdrowia życzę🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień świstaka u Młodego ale może tak ma być. Nie ważne jak dawno nie czytałam, zawsze jestem na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dwie zamrażarki szufladowe :) jedna na 5 szuflad druga na 6... Cud techniki :) W jednej mam owoce warzywa w drugiej dania przetworzone mięso i wędzonki :) mogę dwa tygodnie nie wychodzić na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja z kolei właśnie zacząłem oglądać serial "Dead To Me" i zamrażarka kojarzy mi się jednoznacznie ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas lockdown jest, ale nie dzieje się na razie żadna z rzeczy, którą wieszczy się w Polsce. Tyle, że co kraj to obyczaj. W Irlandii kościoły tylko online, a w Polsce w tym czasie TK się wypowiada licząc na brak reakcji społecznej, a zakłady pracy nie płacą pełnej pensji, bo się tłumaczą kryzysem, czyli bydło wypływa na wierzch natychmiast, gdy tylko może.

    Współczesnych horrorów nie oglądam, bo to raczej filmy dla nastolatków, za to lubię krótkie metraże. Zobaczymy, co przeważy. Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Horrory to ja lubię, ale czytać :) moja wyobraźnia jest skromna dlatego mogę je czytać bez strachu... :)


    Twój komentarz u mnie uświadomił mi, ze bardzo dawno nie pisałam...
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. My planujemy w końcu kupić zmywarkę bo juz mam dość zmywania ręcznego. Nie dość że nurzące to jeszcze krzyż boli... i wodę się marnuje. No i jeszcze nową kuchenkę musimy mieć, bo nam piekarnik siadł. Co do horrorow, kiedyś chętniej oglądałam, dziś nie bardzo mi podchodzą, wolę thrillery. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń