wtorek, 29 września 2020

Powoli zamykam sezon (chyba?).

Powoli zmierzam do zakończenia dość krótkiego sezonu rowerowego. Niby byłem w piątek na rowerze, a pogoda już taka średnia była, jednak z początku nie było przyjemności z jazdy. Dopiero jak się trochę ociepliło to się lepiej jeździło. Zobaczę może jeszcze uda mi się zrealizować zamiar pojechania w tą ok. 40 kilometrową trasę. Bo bardzo dawno nie byłem w okolicy Wilanowa rowerem. 

Dziś polecam: Devils Reef (techniczny death metal), Doomsword (heavy metal, doom metal) oraz Mount Atlas (hard rock). 

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Trochę optymizmu, jeszcze ma być cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze śniegu nie zapowiadają, a w deszczu okno pogodowe da się odnaleźć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co byś powiedział na to, aby nie zamykać sezonu tylko zmienić z rowerowego na pieszy/spacerki???

    OdpowiedzUsuń
  4. i to już?... rower do kąta?... chyba sobie żartujesz z (niekoniecznie) poważnych ludzi?...
    https://youtu.be/jq1oqKzNiW0
    napierdalasz dalej!... jesteś facet, czy nie? :D
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na rowerze teoretycznie można jeździć cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  6. z okna widzę jezioro.Rower(stacjonarny)postawiłem między dwoma wyrami,a na parapecie zestaw napojów energetycznych.Jeździłem do"upadłego"i nigdy nie martwiłem się o porzucony na trasie rower.Parę razy trafiałem w całkiem nieznane okolice.Zawsze wracałem.Taka jazda tylko dla zdeterminowanych i dbających o zachowanie kondycji przez cały rok.
    zapomniałem ksywki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie specjalnie lubię rower stacjonarny. Może chodzi o to, że z okna widzę tylko ścianę kamienicy, w której mieszkam (tzw. studnia). A w takich okolicznościach jazda nie jest przyjemna. Sam nie wiem. Chociaż plus w postaci roweru zawsze w tym samym miejscu to jest coś.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Witam, wiadomość półautomatyczna, choć za sterami człowiek - może wrzucisz swoje treści lub fotografie na portal dla twórców:

    https://t3kstura.eu/

    Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Heja Piotruś

    Rzeczywiście nagle się zrobiło cosik słotno, ale ja wiem, że dobra pogoda nas jeszcze zaskoczy. Wszystkiego dobrego, dużo zdrowia, słońca i uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że masz pasję nie tylko związaną z rowerem ale z mocnym brzmieniem.... mocnej muzyki słuchasz, fajnie bo ja też

    OdpowiedzUsuń