niedziela, 16 sierpnia 2020

Mniejsza ochota do pisania. Pewnego rodzaju obrzydzenie. Coś do obejrzenia.

 Ostatnio jakoś mniej ciągnęło mnie do pisania. Poza tym nie działo się nic szczególnie interesującego. 

W piątek jak wracałem z pracy to przeżyłem pewnego rodzaju obrzydzenie. Z oddali słyszałem wygłaszane przez megafon jakieś hasła, początkowo nie wiedziałem o co chodzi. Myślałem nawet, że to jakiś protest w okolicy i się niesie dźwięk po prostu. Po paru minutach okazało się, że nadjeżdża ta ohydna ciężarówka anty-LGBT. Od ostatniego razu nawet nie naprawiono plandeki, pewnie jako ,,pokaz zdziczenia tego środowiska'', a z nagrania nadawano papkę o bandyckich atakach na ulicach Warszawy i wspieraniu przez pana Trzaskowskiego ,,homolobby". Nie wiem jak można w taki sposób pogardzać innymi,  zrównywać ich z najgorszymi zbrodniarzami tylko za to, że ich miłość skierowana jest w stronę osób tej samej płci. I to jeszcze z mieszaniem do tego Boga, Ojczyzny i nie wiadomo jeszcze jakich wyższych praw i prawd. Okropieństwo do granic po prostu. Jakby lewica zaczęła w taki sposób punktować grzechy KK czy rządzącej partii po godzinie byłoby po ciężarówkach. I jaka to jest równość wobec prawa?

Obejrzałem ostatnio film pt. ,,Lato" o zespole Kino i Zoopark. Historia została poprowadzona jak w musicalu, a wszystko dotyczyło relacji między muzykami Wiktorem Cojem i Mikhailem Naumeno z w/w grup. Całość momentami dość zwariowana i lekka, chociaż piosenki tych grup przynosiły moment refleksji. 

Z seriali zakończyliśmy oglądanie ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku". Całkiem udane dzieło pana Pieprzycy. 

Dziś polecam: Dead Lord (classic rock, hard rock), Death Vomit (death metal, grindcore) oraz Destruction (trash metal, heavy metal, speed metal). 

Pozdrawiam! 

15 komentarzy:

  1. No właśnie, hasła na ciężarówkach są według niektórych O.K.
    Hasła z megafonu są O.K.
    Tak jakby zranić i upokorzyć można było tylko czynem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem mam wrażenie, że społeczeństwo klasyfikuje ludzi według ściśle ustalonych ram:
    - ma rodzinę, dzieci - jest ok (nawet jeśli to patologia)
    - Nie ma - jest podejrzany, bo niby dlaczego? Nie wpasowuje się w model znany od lat.
    Zupełnie nie mam nic przeciwko inności i nie rozumiem, dlaczego ludzie ci nie mogą żyć tak, jak chcą.
    A tak swoją drogą....dlaczego pan K. nie jest napiętnowany?
    Przecież nie ma rodziny, tylko kota. Coś tu jest podejrzane..... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie, którzy propagują takie hasła to normalni zwyrodnialcy, psychopaci, dla których ból innego jest. w najlepszym razie. obojętny, a zwykle ból ten ich cieszy, bo "dokopali" homosiom.
    Nie mam sił już na ten temat, bo ciągle mnie wkurza taki brak zrozumienia dla inności.
    Chętnie zobaczę ten film.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest jaskółka, ale nie wiem czy masz się cieszyć? Ostatnio za tą ciężarówka jedzie druga, z kontr hasłami. To musi być kociokwik ;) Żal mi Was mieszkańcy Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Były banery z "grzechami Kościoła" albo z podliczeniem zmarnowanych przez rząd pieniędzy. Ale nie wiem gdzie, nie pamiętam które to były. Sam ten fakt trochę świadczy o niewielkiej ich popularności. A wielka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od dłuższego czasu borykam się z coraz mniejszą ochotą do pisania i tylko kwestią czasu jest gdy zamknę ten kram zwany blogiem.
    Nagonka na osoby LGBT bardzo mi się nie podoba. W ogóle nie podoba mi się obecna sytuacja i kierunek, w którym zmierza nasz kraj.

    Też się cieszę, że mam Słodyszków i mogę tam uciec kiedy tylko chcę by zapomnieć o świecie:-)

    Pozdrawiam. Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szerzenie nienawiści nie jest O.K., a mieszanie w to Boga to już absurd. KK nie jest wcale lepszy, bo pod metką Jezusa robi sporo karygodnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Stop pedofilii",z tym się należy zgodzić,czy też nie?Co do aspiracji instruktorów z LGBT w kwestii edukacji dzieci w szkołach sprawa jest oczywista.No widać, niektórzy są nie zorientowani-o co(o kogo)tu się rozchodzi.O uświadamianie dzieci,czy o etaty dla instruktorów z LGBT w szkołach(zamiast lekcji religii).
      Jakoś nikt nie wspomniał o przestrzeganiu wolności słowa,dlatego właściciele ciężarówek są wygrani przed sądami.Nawet w Gdańsku!Tyle.
      polecam:Michael E.Rose"Good bye,good men"
      hey-ho

      Usuń
    2. Jakoś nie palę się już do zajmowania się tymi kwestiami związanymi z relacją państwo-osoby z kręgu LGBT. Męczy mnie to wszystko do granic, a jednocześnie zadziwia jak można wywołać agresję, nienawiść i tym podobne negatywne emocje.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ja ostatnio też odstawiłam bloga, ale pracuje nad czymś innym i zwyczajnie nie mam czasu. A ciągłe siedzenie przed laptopkiem nie jest dobre. A co do tej całej akcji... czy ludzie nie mogą się po prostu kochać, a nie nienawidzić?

    OdpowiedzUsuń
  9. Komentarz odnośnie grzechów KK czy partii rządzącej według mnie trafiony w punkt. Też mi si wydaje, że taka ciężarówka długo by nie przetrwała. Nie podoba mi się to, co się dzieje obecnie i ostatnio myślenie o odwiedzaniu rodzinnych stron przychodzi mi coraz ciężej.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobnież w czasie pandemii nastąpił wzrost objawów histerii i poczucie zagrożenia.To psychika siada,a media odpowiednio to podsycają.Wszędzie widzę zamaskowanych ludzi,którzy na pewno szykują zamach na moją wolność.Kilka ciężarówek z megafonem i pięciu aktywistów potrafi wzbudzać taakie emocje...,nagonka,łapanki,tortury i kryminał.Tragedia,a wszystko w naszych umysłach-"Universally Speaking","The Zephyr Song"
      Hey-OH.

      Usuń
  10. Ostatnio i mi się odechciewa pisania. Jakiś brak weny ogrania i czas za szybko ucieka, ciężko go dogonić.
    Współczuję bardzo osobom homoseksualnym (nie tylko w ogóle wszystkim lgbt), niby już powinniśmy żyć na takim poziomie świadomości, że każdy powinien rozumieć, że to zupełnie normalne. Nie dziwactwo, nie choroba. Z drugiej strony niektórzy działacze lgbt (nie zawsze są to osoby należące do tej grupy, często walczące dla niej) też trochę przesadzają. Robią ty wszystkim więcej szkody niż pożytku. Niektórym osoby o innej orientacji kojarzą się tylko z szaleńcami a nie z normalną parą, która chce sobie spokojnie żyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisać można o tym, co nas raduje także. Omijać złe rzeczy, które nas, jak to piszesz"obrzydzają".

    OdpowiedzUsuń
  12. Przykre jest to co propaguje obecnie partia rządząca i dzielenie ludzi na lepszych i gorszych. Paskudne.

    Dzięki za polecenie serialu i dobrej muzyki :) Duzo zdrowia dla Ciebie i rodziny.

    OdpowiedzUsuń