poniedziałek, 25 listopada 2019

Nowe otwarcie.

Dziś zadzwoniła do mnie pani z kadr z bardzo miłą informacją. Dyrektor generalny wyraził zgodę na moje zatrudnienie w charakterze administratora. Na razie mam do zrobienia badania wstępne, a pracę zacznę chyba od 3 grudnia (bo 2 mam pojechać podpisać umowę i zdać wszystkie dokumenty). Zacznę jak chyba większość od okresu próbnego, a potem zobaczę czy zostanę czy coś znajdę innego. Ogólnie rzecz ujmując bardzo podoba mi się taka wizja na najbliższe trzy miesiące. Przynajmniej nie będzie nudno, a ja nie będę o głupotach myślał. :D 

Zaczęły się już skoki narciarskie. Jednak szczególnie niedzielny konkurs był nie za bardzo (w sensie upadku Piotra Żyły, bo wyniki nie były złe). Mam nadzieję, że Piotr Żyła szybko wróci do formy, bo pewnie poza uszkodzeniem twarzy ma jakieś poobijane miejsca po tym upadku. 

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Gratuluję, to świetna wiadomość, zarobisz na prezenty świąteczne i sprawdzisz sie w działaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. G R A T U L A C J E !!! Bardzo sie ciesze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się a ja będę trzymać kciuki abyś był zadowolony z nowego otwarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatem wkraczasz na ścieżkę kariery zawodowej;-) Gratuluję i życzę powodzenia:-)

    Widzę, że u Ciebie dzieje się niemniej niż u mnie. A po tej 'przygodzie" na moście...uważaj na siebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i oczywiście życzę powodzenia! :D

    Zapraszam do siebie na nowy post. Pozdrawiam!
    https://rebellek.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

  6. Sporo przebija się na temat Warszawy w informacjach , które przeglądam i tak jakoś przyszło mi do głowy ,że Polaków w stolicy mieszka niewielu a bardzo wielu polskojęzycznych z polskim obywatelstwem ale niekoniecznie Polską w sercu. Mam rację czy to nadużycie z mojej strony ?

    OdpowiedzUsuń