poniedziałek, 24 lipca 2017

I po sprawie.

Naprawiłem dziś Internet, nie wiem na jak długo, dlatego specjalnie się nie cieszę. 

Oglądałem też wyścigi ,,uliczne" na rolkach. Uliczne były tylko z nazwy, bo odbywały się na specjalnym torze asfaltowym. Całkiem ciekawe, zwłaszcza jak porówna się z wyścigami na tym tworzywie sztucznym ze dwa dni temu. Muszę powiedzieć, że sport to wcale nie samo zdrowie jak to się ładnie mówi. Jedna z uczestniczek tego wydarzenia upadła i poważnie zraniła się o asfalt. Podobnie było z naszym kolarzem Rafałem Majką.

Jutro jedziemy do sklepu, bo chcemy kupić prezent dla gospodarzy Wyspy (czyli działki na Mazurach, gdzie jedziemy niedługo i tak umownie nazywamy to miejsce, choć tak naprawdę ma pomost łączący wyspę i brzeg, czyli wyspa nią do końca nie jest). 

Dziś jest: Dzień Policjanta (święto Staruszka, który pracował kiedyś w policji) i Dzień Pszczółki Mai

Pozdrawiam! 

9 komentarzy:

  1. Prezydent Duda swoją decyzją wysłał szereg komunikatów:
    - do pana Fransa Timmermansa - Polski prezydent jest do twoich usług,
    - do pana György'ego Sorosa - Ponieważ masz pieniądze w Polsce możesz kupić wszystko,
    - do ulicznych awanturników - W Polsce o prawie decyduje ulica,
    - do totalnej opozycji - Kochani, jestem z wami, razem dokopiemy PiS'owi.
    Ja się z takim postępowaniem nie godzę i wzywam do usunięcie pana prezydenta z Urzędu.


    adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adamie, każdy ma prawo według mnie oceniać postępowanie Prezydenta według swojego sumienia/uznania czy jakby jeszcze inaczej to nazywać. Jak na razie nie mamy w naszym państwie procedury impeachmentu, w przyszłości możliwe byłoby może postępowanie przed Trybunałem Stanu. Jednak akurat w tym przypadku bym na to nie liczył.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piotrze- zatem może to nie wyspa a półwysep ? Ciekawa jestem jaki to prezent wybraliście dla gospodarza. Myśmy jadąc do Chorwacji [trzy lata temu] zwieźliśmy taką lepszą wódkę a w rewanżu dostaliśmy ich ...bimber. Ohyda.
    Zawsze nie pasowało mi to hasło; "sport to zdrowie" wszak licho nie śpi; czyha na każdym kroku i dołki pod nami kopie; czasami nie świnię, lecz krzywą nogę nam podkłada. . .

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłam z Wrocławia akurat w dniu rozpoczęcia tych igrzysk, w tv jednak ich nie oglądam, pochłania mnie praca, a gdy mam chwilę wolną to dla relaksu wybieram książkę:)
    Mazury fajne miejsce ale ponoć mnóstwo tam komarów, które uprzykrzają odpoczynek;) A Lanzarote to świetny pomysł na jesienny wyjazd. Już nie upalnie, a wciąż ciepło i przyjemnie chociaż... z tą pogodą teraz to nigdy nic nie wiadomo:)
    Nie wiedziałam, że taka złota rączka z Ciebie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli to pomost, a nie grobla to zdecydowanie wyspa.
    Dziękuję za rozpatrzenie prośby :)
    Zdaje się, że Dzień Policjanta jest międzynarodowy. Tutaj też w tych dniach obchodzą (wczoraj, dzisiaj albo w tym tygodniu)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli na ulicach nie tylko protesty...
    To miło, że zamierzacie obdarować gospodarzy i szykuje sie fajny pobyt, byle Was robale nie zjadły :-)
    Najlepszego dla taty :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. uczuciowesmaki25 lipca 2017 22:05

    A żebyś wiedział, że sport w wydaniu wyczynowym zdrowiem wcale nie jest. Ja po dziś dzień odczuwam różne jego "bonusy" :-/ Gdybym wtedy miał obecną wiedzę to raczej bym nie popełnił owej decyzji.
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwykle sport to zdrowie dopóki zażywa się go w niewielkich ilościach :D
    Udanego wypoczynku na Mazurach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy rozsądnie jest ujawniać mundurową przeszłość Staruszka. Jeszcze go zechcą "depolicjantować". Ukłony dla Ojca.

    OdpowiedzUsuń