wtorek, 8 stycznia 2019

Przenosiny przesunięte.

Niby dziś miałem zostać przeniesiony z całym swoim podręcznym bagażem urzędnika do innego pokoju, jednak nic z tego nie wyszło. A wczoraj specjalnie zabrałem się z moją opiekunką stażu za teczki, by opróżnić szafę. W sumie może to i lepiej, bo tak by nie wiem ile jeszcze leżały. Nie narzekam jednak, jestem cały czas gotowy, mam kartony na rzeczy swoje. Termin jak na razie jest na poniedziałek wyznaczony, jednak jak nadal osoby z pokoju, gdzie miałem trafić będą się ociągać, to pewnie tak jak dziś się skończy. Mniejsza o to, w obecnej sytuacji to i tak specjalnie nie mam nic do gadania w sprawie. A przeprowadzka będzie na tym samym piętrze, więc nic z widoków na miasto nie powinienem stracić. 

:D

Dziś wkurzyłem się nieco, bo jak wszedłem do WC, to poczułem smród papierosów. I to nie pierwszy raz. Kim trzeba być, by dawać się wodzić za nos jakiemuś małemu, podłużnemu przedmiotowi. I to w miejscu, gdzie jest zakaz palenia. Przecież ta osoba robi z siebie nastolatka, który chowa się przed nauczycielem w jakimś kącie. Ręce opadają czasem.

Powróciłem do oglądania anime pt. ,,One Piece". Muszę powiedzieć, że utożsamiam się dość mocno z głównym bohaterem. :)

Dziś polecam: Twenty One Pilots (indie rock, rock alternatywny, electropop, alternatywny hip-hop), 36 Crazyfists (post hardcore, metalcore, metal alternatywny) oraz 50 Lions (hardcore punk, metalcore). 

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Takie chowanie się z papierosami widzę, że jest nagminne...
    Fajne nazwy tych zespołów, które wybrałeś:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniały mi się czasy gdy w każdym biurze były tzw. palarnie. A w nich wszyscy palacze w kłębach dymu i smrodu.
    Teraz już chyba nie ma takich palarni?

    OdpowiedzUsuń
  3. czas by zaprotestować przeciwko śmierdzącym papierosom-Żądam powrotu pachnących tytoni i pachnących papierosów !!!!
    Wyczytałam że gdzieś w Polsce urzędnicy przechodzą do prywatnych firm...jak mnie to ucieszyło...naturalna eliminacja niepotrzebnych etatów....oby państwo szło w tym kierunku...Co mnie zaskakuje, to fakt ,ze taki urzędnik coś potrafi, bo prywatna firma nie potrzebuje przekładacza papierów.

    OdpowiedzUsuń
  4. …nagonka na nauczycieli. Medialna nagonka , co widzę prowadzona w sposób zorganizowany , niestety przez media publiczne. Fakt, szef związku nauczycielskiego, typowym przedstawicielem przyspawanego do stołka ale, czy przez to można jechać po nauczycielach ? Czy nie jest faktem niekwestionowanym ,że czym skorupka za młodu… więc jeśli nasiąknie głupotą i ignorancją czy zostanie nauczycielem , inżynierem , architektem ? Wydaje się wiec logiczne że nauczyciel winien zarabiać podobnie do lekarza, prawnika, inżyniera. Niestety od lat gdy do władzy doszli intelektualiści pokroju Wałęsy, nauczyciel jest zawodem spychanym na margines, co ewidentnie jest skutkiem faktu że durny uczeń na zawsze sobie zapamięta że zasady jakieś są chociaż on nie chce się ich uczyć. Dziwne jest ,że pani Zalewska i całkiem nienajgorzej wykształcony rząd obecny, dołącza do pogardzania nauczycielami jak robili to poprzednicy. Szkoda. Nauczyciel, mam na myśli nie jest mniej wykształcony niźli lekarz. Dobry nauczyciel, w wielu przypadkach ilością przyswajanej wiedzy bije lekarza , prawnika na głowę a zarabia…ile ?... Mniej niźli śmieciarz wywożący śmieci. Szkoda że dziennikarze, stają do wojny przeciw nauczycielom a może ich wiedza i negatywne wspomnienia są podobne do uprzedzeń typowych szkolnych głąbów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz miałem okazję poczuć co to oznacza ładnie pachnący papieros. Koleżanka w liceum kupiła sobie takie o zapachu truskawki chyba, jeden kosztował coś koło 5 złotych, jednak woń była nieporównywalnie lepsza od zwyczajnych papierosów. Nawet przyjemne wrażenia były.

      A jeszcze inna grupa urzędników nie pracuje w urzędzie, tylko z domu, przez Internet. Widać zmieniają się pewne trendy.

      W tym przypadku jestem jak najbardziej za nauczycielami. Bo nawet jak metrem jadę, widzę oferty szkoleń, studiów podyplomowych dla nauczycieli, część nazw nawet nic mi nie mówi, tak są specjalistyczne. A ceny powalają, zaczynają się od 5 tysięcy wzwyż. Nie mówiąc już o wcześniejszych etapach edukacji nauczyciela.

      Usuń
  5. Papieros dla ludzi czy człowiek dla papierosa. Oto jest pytanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez parę lat pracowałam urzędzie, więc przenosiny nie były mi obce.
    Papierosy gaszone były w kwiatkach, jeszcze gorzej niż w ubikacji.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to mówią 'co się odwlecze to nie uciecze';-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wolę Stone Temple Pilots ;-)
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń