czwartek, 15 czerwca 2023

Moje urodziny.

Jakoś pod koniec maja zdałem sobie sprawę z tego, że 15 czerwca będą moje 32 urodziny. Nie mam pojęcia dlaczego wydawało mi się, że dopiero 31. Hmmm... dziwna sprawa nieco. Jakby nie patrzeć to nie czuję wielkiej różnicy między sytuacją sprzed powiedzmy 2 lat i teraz. Wyłączam takie kwestie jak artroskopia kolana, która po drodze mi się przydarzyła, ogólnie jest tak jak wyżej napisałem. 

Jako prezent mam Yerba Mate w formie liściastej do zaparzania. W sumie na razie tyle mi starczy. Nie mam jakichś wielkich wymagań. 

W kwestii przeprowadzki pojawiły się trudności nie do przejścia. Meble do nowego mieszkania będą z opóźnieniem. Sklep zgodził się przywieźć przynajmniej część, w tym łózko i kanapę dla mnie do spania. Reszta mebli będzie w późniejszym terminie.  Poza tym zamiana mieszkań idzie w miarę dobrze. 

Dziś polecam: The Gathering (death doom, doom metal, rock gotycki, metal gotycki, trip rock), The Forrest Gump Mile High Marathon (death metal, deathcore) oraz The Fratellis (indie rock, garage rock, post-punk revival, rock alternatywny). 

Pozdrawiam!

26 komentarzy:

  1. Moze nie uwierzysz, ale ja tez niedawno konczylam 32 lata, jakby wczoraj i nie wiem kiedy stuknela mi 60-tka :))) Czas stanowczo za szybko uplywa pomiedzy "urodzil sie" a "pora umierac".
    Jeszcze raz zycze Ci zdrowia i wszelkiej pomyslnosci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin. Ale jesteś młody :) Czasami pojawiają się trudności, ale jestem przekonana, że finalnie wszystko będzie ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, to dziś! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To dziś! Wszystkiego Najlepszego. Niech zdrowie dopisuje, ziszczą się plany, spełnią marzenia.
    Potrafisz cieszyć się drobnymi rzeczami, przyjmować życie takie jakim jest, a to wielka zaleta.
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego święta!

    OdpowiedzUsuń
  5. The Gathering - przypomniałeś mi o tym zespole! Kiedyś słuchałam namiętnie.
    100 lat! 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  6. !00 lat!

    (skoro będzie na czym spać to i zamieszkać już się da)

    OdpowiedzUsuń
  7. Feliz cumpleaños, te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. O, to ja spóźniona jestem - na szczęście nie tak bardzo. Samego dobra w życiu Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie wkrótce stuknie 36. :) Z lipca jestem.
    Wszystkiego dobrego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wiek, niechaj kolejne lata upływają bez przykrych niespodzianek!
    Na meble czasami trzeba długo czekać, dobrze, że choć masz na czym spać!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Zdrowia przede wszystkim.
    Pozdrawiam końcówką wiosny

    OdpowiedzUsuń
  12. ..wszystkiego co najlepsze z okazji Urodzin..
    życzę Ci przede wszystkim zdrowia, niech każdy dzień obfituje w radość i uśmiech, moc pięknych chwil i spełnienia marzeń :)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :).

    Ja dwa lata temu przekroczyłam wiek, który bardzo przeżywałam. Ale w tym roku jak rozdawałam cukierki w pracy :), jedna z koleżanek zapytała się mnie ile mam lat (to jest nowa praca ;)) i stała się dla mnie rzecz dziwna... Ponieważ przez parę sekund się zastanawiałam i chciałam sobie dodać rok więcej...

    Mając urodziny zawsze korzystam z tego przywileju i kupuję sobie jednorazowo więcej książek :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego. 32 lata to piękny wiek.
    Wspominam , co ja wtedy robiłam. Miałam głowę pełną marzeń. Teraz ich trochę mniej i ograniczają się do ogólnego dobra dla rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic więcej , niźli mniej:" urzekła mnie Twoja historia". Zamiast robić coś co bywa ,że niezgorzej Ci wychodzi, zachowujesz się jak prostytutka o niskim statusie. Żeby dostać kilka głasków , dopasowujesz się do dziadostwa , które płynie rynsztokiem- warto ? Wszak wszyscy , mają Cię za dziwadło , jeszcze nie tak dawno temu , pokazywane w objazdowym cyrku. Urodziny, boląca nóżka, łóżeczko...myślisz ,że dla kogoś ma to jakieś znaczenie ?. Twórz, bo to nieźle Ci wychodzi ale nie puszczaj się za byle pochlebstwo. Miałeś urodziny ?-jaki masz dla mnie prezent z tej okazji ? Kloszard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa uznania. Ale jak mam tworzyć, jeśli to co stworzę jest zaliczane do dziadostwa, a także do innych nie mniej wspaniałych kategorii. Hmmm...

      Usuń
    2. Młody nie pieść się. Nie użalaj nad sobą. Pomyśl co będzie miało wartość gdy zostaniesz całkiem sam. Czym zarobisz na chleb, na pomoc, na akceptację ? Jesteś jedynym facetem, któremu nie mówię na Pan. Pomyśl dlaczego ? Pomyśl ale już nie nie opowiadaj . Natalia Kloszard

      Usuń
  16. Witam serdecznie
    Wszystkiego najlepszego, życzę spełnienia marzeń :)
    Piękny wiek, mi zostały dwa lata do zmiany kodu na trzy z przodu ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  18. O, to Ty młody jesteś! Wszystkiego najlepszego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego bliźniaku zodiakalny :) Sto lat, zdrowia i żeby nie było tak pod górkę!
    Pozdrawiam!

    https://literackiepodrozebooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj ciepło, przyjmij proszę spóźnione ale bardzo szczere życzenia.
    życzę Tobie zdrowia,. codziennych inspiracji, radości i obyś zawsze był ciekawy życia i ludzi....

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze jedno ta książka jest ciekawą inspiracją to refleksji jak będzie wyglądała wyprawa na Księżyc gdzie leci też Polak ale to dopiero za parę lat, przygotowania trwają. pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Spóźnione, ale bardzo serdeczne życzenia urodzinowe! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń